Zobacz wszystkie najlepsze reklamy Super Bowl 2019

Finały ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl rokrocznie od 1967 roku gromadzą przed telewizorami miliony widzów i są uznawane w USA za największe wydarzenia telewizyjne. Koncerty gwiazd i horrendalnie drogie reklamy w przerwie meczu są równie istotne, co zmagania zawodników na boisku.  

Super Bowl to nie tylko amerykańskie święto sportu, lecz także wielki wyścig firm o możliwość zareklamowania się podczas cieszącego się rekordową oglądalnością wydarzenia. Za 30 sekund wyświetlenia na ekranie podczas tegorocznego finałowego meczu NFL reklamodawcy musieli zapłacić 5 milionów dolarów.

Tegoroczny, 53. finał Super Bowl, odbędzie się w nocy z niedzieli 3 lutego na poniedziałek 4 lutego. W finale zmierzą się New England Patriots i Los Angeles Rams. Tymczasem reklamy w przerwie meczu jeszcze nigdy nie były tak drogie. Ich astronomiczne ceny wahają się od 5,1 do 5,3 miliona dolarów za 30-sekundowy spot. Dla porównania średni koszt spotu w 2009 roku to „jedynie” 3 miliony dolarów. W zeszłym roku finał oglądało blisko 104 miliony Amerykanów.

Zbierz się i pozwól przygotować się do Wielkiej Gry. Masz swoje kawałki z kurczaka, kilka marek chipsów i oczywiście najtańsze i najbardziej domowe piwo, które możesz znaleźć. Ach, Ameryka. Ale między sztukami ktoś musi próbować cię zabawiać, jednocześnie inspirując lojalność wobec marki. Clue: reklama Super Bowl. Jest to najwspanialsza forma „sztuki reklamowej”, a jednak większość z nich biegnie i znika bez fanaberii. Kto będzie tegoroczną Danicą Patrick? Kto będzie głosił ciągnik orał pole? Czas pokaże. W międzyczasie mamy wszystko, do czego byliśmy do tej pory traktowani.

Budweiser

Psy i konie, człowieku. Jeśli nie jest zepsuty, nie naprawiaj tego. Dodajesz trochę „Blowin ‚in the Wind” (protest song autorstwa Boba Dylana i przez niego wykonywany) i czujesz się tak doskonale amerykański, że chcesz sięgnąć i złapać zimnego, domowego Budweisera, by zaspokoić swoje pragnienie. I ten mały slogan na końcu o tym, jak Budweiser warzy się dzięki energii wiatrowej, z pewnością wywoła debatę, bo co teraz?

Bumble

W teatrze Bumble’s Super Bowl z udziałem Sereny Williams uwaga przyciąga uwagę, ponieważ Serena jest ikoną. Podtytuł #InHerCourt, podwójny entender uderzy Cię w twarz: weź to? Serena gra na boisku. Kobiety są tymi, które rozpoczynają rozmowę. Piłka jest w … tak, rozumiesz.

Stella Artois

Tajemnica ucichła! Stella Artois dała nam crossover Big Lebowski z Seks w wielkim mieście, którego nie znaliśmy. Miejsce zawiera zarówno The Dude, jak i Carrie Bradshaw, i nie mogliśmy się powstrzymać, zastanawiając się, czy będziesz przebywać.

Olay

Olay nigdy nie miał reklamy Super Bowl, ale ich pierwsze wejście do gry (kalambur przeznaczone) wygląda na solidne. Wciągając Sarah Michelle Gellar, aby ulepszyć korzenie swojego horroru, #KillerSkin wygląda na całkiem niezłą gratkę.

Doritos

Pełna wersja jest tutaj! Doritos słynie z bardzo rozrywkowego 30-sekundowego spotu. W tym roku? Wygląda na to, że Backstreet Boys i Chance the Rapper będą pomagać gigantowi. Chcę tego w ten sposób – i przez to mam na myśli Cool Ranch.

Pepsi

Pepsi wychodzi w tym roku. Zaczęło się od zwiastuna z udziałem Lil Jona, ale od niedawna Steve Carrell i Cardi B zostali dodani do listy. Cała sprawa zakończy się w niedzielę w Super Bowl, ale niech Bóg pomoże nam wszystkim, jeśli zostaną dodane większe osobistości, okurr?

Kia

Kia przyjeżdża na twoją ulubioną markę i partnerstwo celebrytów, aby uruchomić program sponsoringu i low-key wstydu reklam innych marek. Kia, to bałaganiarski, ale dobrze zaprojektowany automat reklamowy. Tylko z ciekawości, ile kosztowała reklama, która zawstydziła inne reklamy?

Colgate

Luke Wilson i jego olbrzymi Luke Wilson uśmiechają się w tym roku do reklamy Colgate. Daje ci to również nieprzyjemną bliskość do Luke’a Wilsona. Nie, fizycznie blisko. Tak blisko, że nie można nie wspomnieć, jak dawno temu była Stara Szkoła.

M&M’s

Christina Applegate została zgłoszona przez M & M za reklamę w Super Bowl, a od tej chwili wiemy tylko, że wdała się w bójkę z tym, kto jest w jej samochodzie, zamykając drzwi. Bądź ostrożny, M & M’s: samochody mogą się bardzo gorąco z podniesionymi oknami. Na pewno nie rozpływasz się w rękach, ale co ze skórzanymi fotelami samochodowymi?

Pringles

Wszyscy zaczynają być trochę zmęczeni swoimi inteligentnymi głośnikami. Kto wie, kto słucha?! Ale w tym krótkim klipie z Pringles, nie znajdziesz pomóc, ale czujesz się źle przez Alexy, Google’a lub kogokolwiek, kto jest w tym komputerze, kiedy mówi: „Nie mogę smakować Pringlesa, mogę je tylko zamówić„. Cholera…

bubly

Bubly ma Michaela Bublé …Aha…rozumiem.

Verizon

Verizon przychodzi bezpośrednio za struny serca z reklamą „Zespół, który nie będzie tutaj”. Z tego, co wygląda, wynika, że niektóre połączenia 911 uratowały życie piłkarzy po drodze. Kobieta nawet mówi: „Będę musiała pogrzebać moje dziecko”. To czysta gra emocjonalna i prawdziwe uderzenie w twarz dla tego dużego kawałka Nevady, który nie otrzymuje usługi Verizon.

Devour

Jesteśmy rozdarci reklamą Devour’s Super Bowl, która zdecydowanie nie będzie działać podczas Super Bowl. Chodzi o mrożone porno. Koncepcja? Wesoły. Wykonanie? Czasami naprawdę, naprawdę obrzydliwe. Chodzi o to, żeby nie pokazywać lepkich stron i tkanek, ale czy Ty, Devour.

Planters


Alex Rodriguez i Mr. Peanut łączą siły z czymś związanym z Super Bowl, ale poza grą w Mouth Catch nie jest jasne, co nas czeka.

AKTUALIZACJA: Charlie Sheen jest również częścią wielkiego miejsca, w którym pan Peanut wślizguje się w czasie kryzysu.

Skittles

Skittles Commercial: The Broadway Musical reklamuje rzeczywiste występy na żywo jako reklama Skittles. Mogą być bilety. Nie może. Ma dziwny charakter Skittles, więc kto wie, naprawdę. Ale Michael C. Hall jest twoją gwiazdą, a on jest niespokojny i przygotowuje się do wielkiej gry.

Awokado z Meksyku (Avocados from Mexico)

Kolejny dziwny ptak z reklamami Super Bowl, Avocados z Meksyku stawia Kristin Chenoweth na czele z psami. A psy są świetne. Teasery były wszędzie, więc ostatecznym produktem jest nikt nie zgaduje.

Burger King

Nie ma znaczenia, co to jest. Burger King King jest przerażający. to jest to!

BON & VIV Spiked Seltzer


Super Bowl to już nie tylko gra dla piwa. Ta nieco nowa, wzbogacona marka seltzer pozyskuje najlepsze syreny na boisko, ale nie tylko na boisku. Dziewczyny rzucają się na rekiny. Rzeczywiste rekiny mówiące. I spoiler: kochają kolczasty seltzer.

Michelob Ulttra


Zoe Kravitz daje nam poważne wibracje ASMR w tegorocznej odsłonie dla Michelob Ultra, więc jeśli jest to rodzaj filmu na YouTubie, nie ma za co. To jest przyjemność.

Amazon

Amazon wyszedł na imprezę z Super Bowl z tematem celnych eksperymentów Alexy, ale kto interesuje się Ilaną Glazer lub Harrisonem Fordem, skoro pies Harrisona Forda może zamawiać masę przekąsek dla psów? Posłuchaj, kocham Broad City, ale to pies Harrisona Forda.

Expensify

Kiedy widzisz 2 Chainza i Adama Scotta w reklamie, myślisz: Tak, to nie zadziała. Ale jakoś tak jest. Firma zajmująca się zarządzaniem wydatkami weszła all in i dostała miejsce Super Bowl, a wynikiem są logistyczne szczegóły rapowego wideo. Tak, nie ma sposobu, żeby sprzedać tę koncepcję … po prostu uważaj na siebie.

Walmart

Jeśli chcesz złapać reklamę Walmarta na żywo, bądź na bieżąco tuż przed kickoffem, ale tutaj mamy to w pełnej krasie: wszystkie najlepsze samochody filmowe. DeLorean i samochody wyścigowe i ten van z Głupi i Głupszy. Wszyscy ścigają się do Walmartu, by zdobyć krawężnik, prawdopodobnie dla Scooby Snacks.

Hyundai

Jason Bateman współpracuje z Hyundai jako pracownik windy, obsługujący windę, która jedzie tylko do okropnych miejsc … w tym do zakupów samochodowych. Ale nie, nie: nie, jeśli kupujesz Hyundai, ponieważ Hyundai? Sprawiają, że zakupy w samochodzie są lepsze.

Sketchers

Tony Romo klepie Sketchers i ich slip-on buty. Jest to dość proste, więc mam nadzieję, że futbol królewski niesie przesłanie.

Amazon ‚Hanna’

Prime musi być naprawdę bankiem dla Hanny, aby zdobyć miejsce Super Bowl. Pierwszy odcinek nowej serii będzie dostępny dla widzów Prime przez 24 godziny po zakończeniu gry.

Toyota

Toyota bierze na siebie inicjację kobiet, podkreślając Antoinette „Toni” Harris, pierwszą kobietę w specjalnej pozycji, która otrzymała stypendia na futbol amerykański. Wystąp dwustronny atak: Jeden z tych, którzy myślą o jego wykorzystywaniu przez markę, który uważa, że dziewczyny nie powinny grać w piłkę nożną.

Michelob Ultra

W całkiem zabawnej reklamie, Michelob Ultra robi doskonały punkt dzięki super-atletycznemu robotowi robotowi: wykonanie tego wszystkiego jest opłacalne tylko wtedy, gdy możesz się nim cieszyć. A czy jest lepszy sposób, aby cieszyć się treningiem niż piwem?

Yellow Tail

Żółty ogon jest winem każdego mężczyzny, więc ma sens, aby były proste, podkreślając, co czyni cię szczęśliwym. Może nie jest to standardowa reklama piwa, ale piłka nożna to już nie tylko sport pijarski. Jeśli chcesz otworzyć butelkę wina, ta jest dla Ciebie.

Fair Fight Action

Czy to jest fantazyjne? Nie. Czy to konieczne? Absolutnie. W trakcie gry Georgia będzie miała własną reklamę, w której Stacey Abrams i Natalie Crawford będą przechodzić przez przejście, by promować sprawiedliwe wybory i dostęp do głosowania. Kiedy wiadomość jest dobra, czasami nie potrzebujesz dużej produkcji.

TurboTax

TurboTax powraca w grze Super Bowl z najdziwniejszą reklamą z udziałem RoboChild. Niektóre rzeczy, takie jak podatki, powinny być łatwe. Inne rzeczy, takie jak dzieci, nie powinny. To po prostu … dziwne.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz powraca w branży Super Bowl ze specjalnym wyglądem od Ludacris. Uwolnij Willy’ego i Looney Toons. Zasadniczo, jeśli jesteś marką z pieniędzmi, po prostu zasłoń swoje bazy i zdobądź wszystkich.

Weather Tech

Tak, Weather Tech. Więcej psów w reklamach. To jest najwyraźniej pies prezesa, i wiesz co? Jesteśmy tu po to, by oglądać WIĘCEJ PSÓW.

Microsoft

Kolejny solidny ruch? Dzieci. Dzieci prawie zawsze są dobre, przynajmniej dopóki nie są nastolatkami. W związku z tym wszystkie dzieci powinny mieć możliwość grania w gry wideo, co sprawia, że Microsoft koncentruje się na tym, aby dzieci z różnym stopniem trudności mogły grać jeszcze bardziej. To naprawdę fajna reklama. Więcej dzieci. Więcej psów.

Sprint

Sprint jest gotowy, abyś wiedział, że możesz mieć to, co najlepsze z obu światów. W jaki sposób? Wnosząc legendę piłki nożnej / baseballu Bo Jackson. A może syrena … gra na klawiaturze? Bez względu na to, 30-sekundowe miejsce jest miłym, mało kluczowym wejściem do tegorocznego komercyjnego kanonu Super Bowl.

Pampers

Pełna reklama Pampersa zostanie ujawniona podczas wielkiej gry, ale dostaniemy sprytny szczyt w świecie pieluchy Johna Legenda. Słowo na ulicy jest takie, że ma zamiar trochę pomóc, ale musisz tylko dostroić się w niedzielę w mediach społecznościowych.

SimpliSafe

To zawsze wspaniałe, gdy przypadkowa, mniej znana marka podchodzi do płyty z interesującą koncepcją. W tym jednym z wścibskich sąsiadów robi się kurację Get Out, a to jest cudownie zabawne.

Audi

Jedno jest pewne: Audi wie, jak stworzyć piękną reklamę. Ale gag (dosłownie) polega na tym, że człowiek, który w końcu trafia do wielkiego Audi na niebie, zostaje sprowadzony po tym, jak współpracownik ratuje go przed incydentem z nerkowca. Nie ma dziś Audi, przyjacielu. Ale Audi chce, żebyś wiedział o ich dużej inicjatywie elektrycznych samochodów, która jest prawie jak niebo, prawda? DOBRZE?!

Zobacz wszystkie najlepsze reklamy Super Bowl 2019
4.4 (88.57%) 21 votes

Comments are closed.