Playtech BGT wykracza poza premię dzięki programowi gry „Level-Up”

Firma Playtech BGT Sports ogłosiła rozpoczęcie programu lojalnościowego „Level-Up” , który ma na celu zwiększenie zaangażowania klientów, lojalności i dynamiki utrzymania klientów poprzez nagrody w czasie rzeczywistym.

Aktualizując rynek, Playtech BGT poinformował, że dostarczył najlepszy w swojej klasie program grywalizacji dla swoich klientów, którzy posuwając się naprzód będą mogli rozszerzyć swoją ofertę rynkową o „zaangażowanie na poziomie wyższym”, w tym – zachęty czasowe, misje bukmacherskie , trofea i nagrody związane z zaangażowaniem.

Program Level-Up został opracowany we współpracy ze studiem grywalizacyjnym Tel Aviv, Captain-Up , ponieważ Playtech BGT twierdzi, że zapewni on nową dynamikę zaangażowania klientów w celu ujednolicenia programów lojalnościowych dla klientów zakładów sportowych.

Wspierając wprowadzenie na wyższy poziom gamingu, Eoin Redmond, dyrektor ds. Produktów sportowych, twierdzi Playtech BGT

„Playtech” Level Up „to pierwszy w pełni zintegrowany produkt grywalizacyjny dostępny dla branży. Działa bezproblemowo ze wszystkimi produktami Playtech, zachęcającymi do używania zarówno w produktach sportowych, jak i kasynowych. Powered by Captain Up, produkt, ma wyzwania dostosowane do preferencji użytkownika bukmachera. „Level Up” informuje klientów o nowych funkcjach i pomaga budować lojalność wobec marki w konkurencyjnym krajobrazie. Cieszymy się, że możemy to zaprezentować po raz pierwszy na stoisku Playtech na ICE 2019. ”

Uri Admon – Captain Up
Jako współtwórca programu Level-Up, Uri Admon, dyrektor naczelny Captain U p studios, opisuje potrzebę operatorów zakładów bukmacherskich, aby zapewnić satysfakcjonujące zaangażowanie klientów / doświadczenia, przenosząc zakłady sportowe poza proste nagrody premiowe.

„Dodanie dodatkowego szumu do sportowych zakładów było wyzwaniem i przyjemnością. Przekazując graczowi informację zwrotną w czasie rzeczywistym, możemy teraz nagradzać każde działanie, powiadamiać o postępie oraz przekazywać informacje o wydarzeniu i promocji bezpośrednio klientowi, osiągając najlepsze wyniki. Wspólnie wprowadzamy zakłady bukmacherskie na nowy poziom „Admon details

Comments are closed.