FanDuel zapewnia automatyzację w czasie rzeczywistym dzięki Fresh8

Paddy Power Betfair (PPB) Amerykańska filia FanDuel ogłosiła, że ​​zoptymalizuje swój pełny zestaw marketingowy wykorzystując oprogramowanie Fresh8.

Aktualizując interesariuszy, FanDuel ma zintegrować Fresh8 „zoptymalizowane maszyny” w całym swoim inwentarzu marketingowym / reklamowym, działającym na wszystkich aktywnych amerykańskich rynkach państwowych.

Partnerstwo obejmie operatora zakładów w USA w celu znacznego zwiększenia zaangażowania odbiorców w reklamę programową, społeczną i reklamową przy jednoczesnym zapewnieniu dalszej dynamiki marketingowej dla witryn FanDuel.

Aaron Dugan, szef marketingu online w FanDuel, skomentował , że „technologia self-build Fresh8 pozwala nam znacznie zwiększyć skuteczność naszej reklamy. Charakter zakładów sportowych w czasie rzeczywistym oznacza, że ​​kampanie budowane ręcznie nie są już opłacalne. Fresh8 pomaga nam dystrybuować naszą ofertę w czasie rzeczywistym i na ogromną skalę dystrybucji. Jak tylko zakład jest dostępny na naszej platformie, Fresh8 zapewnia, że ​​jest on również w czołówce i centrum każdej reklamy, afiliacji i reklamy społecznej, jakie mamy. ”

Fresh8 tworzy zoptymalizowane aktywa marketingowe z danych zakładów i CRM operatora. Pozwala to zoptymalizować wydatki marketingowe operatora dzięki kreatywnym decyzjom w czasie rzeczywistym oraz minimalizuje czas i koszty związane z produkcją i dystrybucją cyfrowych zasobów marketingowych ręcznie.

Wspieranie FanDuel Andrew Sharland , CEO w Fresh8 Gaming , zauważył: „Cieszymy się z pracy FanDuel, wczesnego lidera rynku w USA, który ma już fantastyczną markę uznawaną w całym kraju. Cieszymy się, że FanDuel wybrał nas, aby pomóc im w osiągnięciu skali reklamowej w różnych kanałach, rozszerzając stan w USA, w tym pomagając im aktywować relacje z mediami pierwszej kategorii „.

Tags:

Comments are closed.