Esport ze wzrostem o 350 procent w 2018 r. w zakładych bukamcherskich 1xBet

Według raportu firmy liczba użytkowników, którzy postawili na esporty z 1xBet, wzrosła o prawie 350 procent w 2018 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2017 r.

Ustalenie tego raportu – po raz pierwszy udostępnionego czasopismu SBC dla Przewodnika po zakładach sportowych dla ICE – skłoniło międzynarodowego operatora do przewidywania, że ​​esport stanie się jednym z pięciu najpopularniejszych sportów w ciągu najbliższych 20 miesięcy.

Ubiegłoroczny wzrost był wspierany przez dodanie nowych esportów, w tym Quake Champions, Arena of Valor, Rainbow Six i Clash Royale, a także Age of Empires II, gry, która wciąż ma wielu fanów pomimo braku naprawdę duże turnieje.

W rzeczywistości Overwatch był jedynym esportem, aby nie zyskać więcej aktywnych graczy, pomimo gwałtownego wzrostu zarówno liczby turniejów, jak i późniejszej dostępności na 1xBet.

Natomiast League of Legends (LOL) – wieloosobowa gra bitewna opracowana i opublikowana przez Riot Games – wykazała 47 procent wzrostu w porównaniu z 2017 r.

Liczba graczy na LOL, dla których średnia stawka jest prawie dwukrotnie wyższa od CS: GO – najpopularniejszego komponentu oferty e-sportowej 1xBet – ma wzrosnąć o co najmniej 30% w 2019 roku.

Charakter graczy esports przyczynił się do zwiększenia liczby klientów korzystających z usługi 1xBet za pośrednictwem telefonu komórkowego. Liczba ta wynosi obecnie 77 procent, co stanowi wzrost o 12 procent w stosunku do poprzedniego roku. Co ciekawe, gracze z Androidem stanowią ponad 80 procent tej 77 procent całkowitej.

Eugene Kiryukhin, dyrektor ds. Rozwoju partnerów międzynarodowych 1xBet , wyjaśnił: „To nie pierwszy raz, gdy esports znalazł się w pierwszej dziesiątce pod względem ogólnej popularności graczy, ale ich pełny potencjał nie został jeszcze osiągnięty. Jeśli chodzi o trendy w samych zakładach esport, zakłady z urządzeń mobilnych stają się coraz bardziej popularne.

Większa aktywność graczy i wzmożone zainteresowanie esportem zmotywowało nas do stworzenia unikalnych rynków dla zakładów. W szczególności zakłady na frags poszczególnych graczy w zespole w zeszłym roku stały się stałym rynkiem wraz z regularnymi dużymi zakładami na wydarzenia. Udane testy na tym rynku przeprowadzono w trybie na żywo, co pokazało poziom zainteresowania gracza. ”

Dodał: „Widzieliśmy także początkowy spadek zaangażowania nowych graczy przy nietypowych typach zakładów. Jest to jednak spowodowane szeroką gamą oferowanych usług. Kilka lat temu istniał tylko zestaw standardowych rynków dla meczów: wygrana, handicap i suma.

„Obecnie istnieją dziesiątki opcji dla dużych turniejów, co jest szczególnie niezwykłe dla nowych odwiedzających naszą stronę, którzy przyszli do nas z innych stron, które mogą być ograniczone tylko do kilku rynków.

„Na początku nowi użytkownicy tacy jak oni wolą obstawiać zdarzenia, do których są przyzwyczajeni. Jednak po dwóch-trzech tygodniach ich zainteresowanie niezwykłymi rynkami wzrasta w porównaniu do klientów starszych, dla których rynki te nie są już nowe.

„Zainteresowanie dodatkowymi rynkami stopniowo wzrasta, dopóki nie obstawi do 40 procent zakładów postawionych przez nowych klientów w porównaniu do początkowego wyboru rynków zakładów.”

Tags: ,

Comments are closed.