Conor McGregor ambasadorem bukmachera Parimatch

Parimatch, międzynarodowy holding bukmacherski, uruchomił dziś nową markę i zaprezentował Conor McGregor jako swojego ambasadora. MMA (MMA) podpisała dwuletni kontrakt z Parimatch na terenie WNP i Cypru.

W ramach umowy irlandzki wojownik i Parimatch będą współpracować w zakresie treści promocyjnych i aktywizacji konsumentów. Podpis jest oparty na silnej obecności marki Parimatch w MMA po tym, jak został oficjalnym partnerem UFC w zakresie zakładów i zakładów na EMEA w lipcu 2018 roku .

„Podobnie jak Parimatch, Conor McGregor ośmiela się być inny” – powiedział Sergey Portnov , dyrektor generalny Parimatch Holding. „On jest odważną, globalną ikoną, która wykracza poza sport, a Conor podniesie naszą markę na nowy poziom i jest najlepszym ambasadorem Parimatch.”

„Parimatch ma ducha bojownika wbudowanego w jego kulturę, a gdy tylko je poznałem, mogłem zidentyfikować i powiązać ich wartości, nie miałem wątpliwości, że to marka, na którą chciałem się założyć” – powiedział Conor McGregor .

McGregor będzie twarzą nowego wizerunku Parimatch, po tym jak podjął się procesu zmiany marki współpracując z kreatywnymi partnerami Digital Choo i BANDA. Przeprowadzono wiele badań na temat docelowych odbiorców i klientów Parimatch, a odświeżona marka stała się teraz bardziej zgodna i zgodna z ich stylem życia.

Parimatch ma teraz prawie dwa miliony użytkowników, a nowa marka wykracza poza bycie tylko platformą zakładów, zapewni treść i połączenia z innymi częściami ich klientów, w tym aktualne wiadomości, muzykę i porady dotyczące fitnessu.

Rebranding został wdrożony w całej firmie o 8:00 CET (6 lutego 2019 r. ) I będzie promowany przez zintegrowaną kampanię wielokanałową.

„Najlepsze słowa do opisania odświeżonego stylu Parimatch to” dynamika „,” śmiałość „i” ruch „Chcieliśmy stworzyć markę sportowo-lifestylową, a nie markę, która jest luźno związana ze sportem – dodała Iryna Kurochkina , CEO agencji Digital Choo.

 

„Przeszacowaliśmy nasze postrzeganie naszych klientów, kim są i jaka jest dla nich nasza marka, poza samą platformą zakładów” – powiedziała Tamara Babits , dyrektor ds. Marketingu w firmie Parimatch.

„Mamy teraz odważną markę, która zarówno lepiej ucieleśnia i wspiera ich styl życia.”

Parimatch to międzynarodowa platforma bukmacherska łącząca wschodzące rynki ze światem tradycyjnych i niszowych zakładów. Parimatch zatrudnia ponad 1600 pracowników na całym świecie, obsługując prawie dwa miliony klientów i obejmując ponad 20 dyscyplin sportowych i 60 krajów, 200 lig i 600 wydarzeń sportowych każdego dnia. Firma z siedzibą główną na Cyprze działa od ponad 25 lat i działa na różnych rynkach ( Cypr , Białoruś , Rosja , Gruzja , Kazachstan i Tanzania ). Firma jest oficjalnym partnerem zakładów i zakładów dla UFC w regionie EMEA i ma umowy sponsorskie z instytucjami sportowymi, w tym z ukraińską reprezentacją piłki nożnej, FC Apoel ( Cypr ), FC Shakhtar ( Ukraina ) i Virtus Pro (e-Sports).

Comments are closed.