CoinDeal zadowolone ze współpracy z Wolverhampton Wanderers FC

Świetne wyniki zwrotu wartości medialnej ze sponsoringu osiąga CoinDeal. Dzięki obecności na rękawkach Wolverhampton Wandereres, CoinDeal zanotował blisko 90 milionów wartości w mediach i ponad pół miliona ekspozycji.

 

Pierwsze sukcesy z tej współpracy to m.in. 31 milionów PLN wygenerowanej wartości medialnej na koniec sierpnia. Po kolejnych trzech miesiącach ta suma wzrosła o kolejne 60 milionów złotych, a CoinDeal może poszczycić się rewelacyjnymi wynikami.

– Wyniki są świetne i to nie tylko w wartości medialnej, bo Wilki grają po prostu genialnie, a warto nadmienić, że są beniaminkiem w bardzo trudnej i wymagającej lidze. Oprócz wyników z badań ekspozycji w mediach dzięki współpracy z Wolves, niedawno zarejestrował się u nas 200-tysięczny użytkownik. Nasz produkt cały czas jest rozwijany, obecnie wprowadzamy opcję premium, gdzie są niższe fee i dedykowany, szybszy dostęp do suportu – mówi Kajetan Maćkowiak, jeden z założycieli CoinDeal.

Dwukrotny wzrost ekwiwalentu, to wynik aż 14 meczów rozegranych w Premier League w badanym okresie. Pięć z tych pojedynków to domowe potyczki Wilków, które były transmitowane w telewizji. Wśród nich były spotkania z Evertonem, Burnley, Tottenham Hotspurs, Huddersfield Town oraz Manchesterem City.

 

– Nasz zespół miał dużo zabawy i radości przy tworzeniu materiału ze światowej klasy piłkarzami. 400 tysięcy odtworzeń filmu na YouTube pokazuje, że chyba zrobiliśmy niezłą robotę – dodaje Kajetan Maćkowiak.

CoinDeal to giełda kryptowalut założona przez trzech wrocławian: Adama Bicza, Kajetana Maćkowiaka i Filipa Dzierżaka. W lipcu ubiegłego roku głośnym było podpisanie umowy sponsoringowej z klubem Premier League Wolverhampton Wanderers. Logo firmy znajduje się na rękawkach piłkarzy, ale też na fotelach ławki rezerwowych czy bandach elektronicznych.

CoinDeal zadowolone ze współpracy z Wolverhampton Wanderers FC
4.4 (88.89%) 9 votes

Comments are closed.